برای تسریع و بهبود فرایند توسعه بازی
در پروژههای بزرگ بازیسازی، سرعت و کیفیت توسعه اهمیت فوقالعادهای دارد.
با ساخت پلاگین اختصاصی ادیتور یونیتی میتوان فرآیندهای تکراری و پیچیده را اتوماتیک کرد و ابزارهایی اختصاصی ساخت که تجربه توسعه را بسیار روانتر میکنند.
✅ چه کاری انجام میدهم؟
-
طراحی و توسعه افزونههای کاملاً اختصاصی برای ویرایشگر یونیتی
-
اتوماسیون فرایندهای پیچیده مثل ساخت قالبها، سیستمهای گیمپلی، مدیریت اشیا و رویدادها
-
توسعه ابزارهای کارآمد مشابه افزونههای معروف مثل Game Creator برای ساخت بازی بدون نیاز به کدنویسی زیاد
-
پیادهسازی پنلهای سفارشی، Inspector اختصاصی، و ویرایشگرهای گرافیکی برای کنترل بهتر المانهای بازی
-
بهبود سرعت توسعه و کاهش خطاهای انسانی در فرایند ساخت بازی
-
مستندسازی و آموزش استفاده از پلاگین برای تیم شما
📌 نمونه پروژه
-
Hitman Engine – افزونه اختصاصی من برای یونیتی، با قابلیت ساخت آسان سیستمهای گیمپلی پیشرفته و قالبسازی
لینک گیتهاب: github.com/hoseinhajipour/hitman-engine
🕒 زمان اجرا:
-
توسعه پلاگین ساده (ابزار کوچک و خودکارسازی یک فرآیند): ۵ تا ۱۰ روز کاری
-
پروژههای پیچیده با پنل اختصاصی و گرافیکی: ۱۵ تا ۳۰ روز کاری
🎁 خروجی نهایی:
-
افزونه کاملاً اختصاصی و بهینهشده برای نیازهای شما
-
ابزار کارآمد و رابط کاربری آسان برای تیم توسعه
-
مستندات کامل و آموزش استفاده
-
قابلیت توسعه و نگهداری آسان در آینده
این خدمت مناسب است برای:
-
استودیوهای بازیسازی که میخواهند فرایند توسعهشان حرفهایتر و سریعتر شود
-
توسعهدهندگان مستقل که به دنبال افزایش بهرهوری هستند
-
پروژههای پیچیده با نیاز به ابزارهای سفارشی یونیتی