با استفاده از Blender، ZBrush و Photoshop
واقعگرایی، جزئیات بالا و بهینهسازی برای موتورهای بازی
✅ چه کاری انجام میدهم؟
-
طراحی کامل محیطهای سهبعدی برای بازیهای ویدیویی (Real-Time Game Environments)
-
مدلسازی دقیق و تمیز با رعایت اصول Low poly / High poly و Bake کردن جزییات
-
اسکالپتینگ حرفهای در ZBrush برای سنگها، صخرهها، زمین و اشیای طبیعی یا فانتزی
-
طراحی UV مناسب و بدون Stretch
-
تکسچرینگ واقعگرایانه با استفاده از Photoshop و/یا Substance Painter (در صورت نیاز)
-
نورپردازی اولیه (Lighting Mockup) برای درک بهتر فضای محیط
-
ساخت صحنههای جنگلی، بیابانی، شهری، مدرن، فانتزی، آخرالزمانی یا تاریخی
-
خروجی نهایی آماده استفاده در Unity3D / Unreal Engine یا موتور بازی مد نظر شما
🎨 ابزارها و تکنولوژیها:
-
Blender: مدلسازی، ریتوپولوژی، UV Mapping
-
ZBrush: اسکالپتینگ جزییات بالا
-
Photoshop: طراحی و ادیت تکسچرها، نقشههای رنگ و roughness
-
خروجی با فرمتهای FBX / OBJ / GLTF
-
آمادهسازی فایلها برای Game Engine با بهینهسازی مثل LOD و Lightmap
🕒 زمان اجرا:
-
بسته به مقیاس محیط:
• محیط کوچک (یک سکانس محدود): ۵ تا ۱۰ روز کاری
• محیط متوسط تا بزرگ (مرحله کامل بازی): ۱۵ تا ۳۰ روز کاری
🎁 خروجی نهایی برای شما:
-
مدلهای سهبعدی با مش بهینهشده برای بازی
-
تکسچرها، نور اولیه، ویرایشهای رنگی و کانالهای مختلف (Normal, AO, Roughness)
-
قابل استفاده مستقیم در پروژه بازی (Unity / Unreal / WebGL / موبایل)
📌 مناسب برای:
-
بازیهای اولشخص، سومشخص، شبیهسازی و ماجراجویی
-
نمایش مفهومی پروژه (Pre-Visualization / Prototype)
-
ساخت مرحله کامل یا بخشی از یک جهان بازی (Level Design)