🌄 ساخت محیط سه‌بعدی بازی

با استفاده از Blender، ZBrush و Photoshop
واقع‌گرایی، جزئیات بالا و بهینه‌سازی برای موتورهای بازی


✅ چه کاری انجام می‌دهم؟

  • طراحی کامل محیط‌های سه‌بعدی برای بازی‌های ویدیویی (Real-Time Game Environments)

  • مدل‌سازی دقیق و تمیز با رعایت اصول Low poly / High poly و Bake کردن جزییات

  • اسکالپتینگ حرفه‌ای در ZBrush برای سنگ‌ها، صخره‌ها، زمین و اشیای طبیعی یا فانتزی

  • طراحی UV مناسب و بدون Stretch

  • تکسچرینگ واقع‌گرایانه با استفاده از Photoshop و/یا Substance Painter (در صورت نیاز)

  • نورپردازی اولیه (Lighting Mockup) برای درک بهتر فضای محیط

  • ساخت صحنه‌های جنگلی، بیابانی، شهری، مدرن، فانتزی، آخرالزمانی یا تاریخی

  • خروجی نهایی آماده استفاده در Unity3D / Unreal Engine یا موتور بازی مد نظر شما


🎨 ابزارها و تکنولوژی‌ها:

  • Blender: مدل‌سازی، ریتوپولوژی، UV Mapping

  • ZBrush: اسکالپتینگ جزییات بالا

  • Photoshop: طراحی و ادیت تکسچرها، نقشه‌های رنگ و roughness

  • خروجی با فرمت‌های FBX / OBJ / GLTF

  • آماده‌سازی فایل‌ها برای Game Engine با بهینه‌سازی مثل LOD و Lightmap


🕒 زمان اجرا:

  • بسته به مقیاس محیط:
    • محیط کوچک (یک سکانس محدود): ۵ تا ۱۰ روز کاری
    • محیط متوسط تا بزرگ (مرحله کامل بازی): ۱۵ تا ۳۰ روز کاری


🎁 خروجی نهایی برای شما:

  • مدل‌های سه‌بعدی با مش بهینه‌شده برای بازی

  • تکسچرها، نور اولیه، ویرایش‌های رنگی و کانال‌های مختلف (Normal, AO, Roughness)

  • قابل استفاده مستقیم در پروژه بازی (Unity / Unreal / WebGL / موبایل)


📌 مناسب برای:

  • بازی‌های اول‌شخص، سوم‌شخص، شبیه‌سازی و ماجراجویی

  • نمایش مفهومی پروژه (Pre-Visualization / Prototype)

  • ساخت مرحله کامل یا بخشی از یک جهان بازی (Level Design)